AVUI A POL

CARTES AL DIRECTOR

Per poder publicar una Carta al Director haureu de complir les normes establertes:
  • Haureu de fer-nos arribar els vostres missatges mitjançant un correu electrònic dirigit a  amb el vostre text annexat en un document de Word o similar.
  • D'acord a l'establert en la Llei Orgànica 15 / 1999 de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, us informem que les dades recollides seran incloses temporalment en una Base de dades d'ús exclusiu del nostre portal. Les vostres dades no seran en cap cas ni venudes ni cedides a tercers. Els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició podreu exercir-los mitjançant correu dirigit a
  • Tots els correus han d'estar signats amb noms i cognoms, i incloure DNI, població de residència i un telèfon de contacte. Tot i això, només publicarem el vostre nom al peu de cada carta. No acceptem nicknames.
  • Us demanem brevetat i concisió en els vostres escrits. 
  • No s'acceptaran cartes que els seus continguts puguin ser considerats difamatoris, vexatoris, insultants, injuriosos o contraris a les lleis, incloent els que constitueixin apologia de la violència en general, o aquells que puguin suposar qualsevol violació dels drets de tercers. No s'admetran, per tant, comentaris amb contingut racista, sexista, homofòbic o que, en general, puguin interpretar-se com un atac discriminatori cap a qualsevol col·lectiu o minoria sobre la base d'aspectes com la nacionalitat, sexe, religió, edat, ideologia o qualsevol tipus de discapacitat física o mental.
  • PericosOnline es reserva el dret a no publicar totes aquelles cartes que no s'ajustin en aquestes condicions.
  • Les cartes no reflecteixen l'opinió de PericosOnline, sinó la dels autors de les cartes, i són ells els únics responsables de les opinions publicades.  
  • PericosOnline, arribat el cas, es reserva també el dret de rèplica. 

 


ploma.gif    Nuestro hombre es David Gallego

Presidente Mr. Chen

¿Busca un entrenador acorde al proyecto que tiene usted pensado para el RCD Espanyol?

Tres requisitos indispensables necesita su hombre para que su proyecto tenga éxito, conocimiento del club, profesionalidad y ambición.

Su hombre es David Gallego.

Conocimiento del club

David Gallego ha dirigido al Juvenil del RCD Espanyol 3 años, y posteriormente al Espanyol B, por lo que es es conocedor de todos los jugadores que potencialmente pueden dar el salto al 1er equipo.

Tenga muy presente que Gallego siempre antepondrá los intereses del Espanyol a los suyos propios, y eso, para un proyecto como este, es , a fecha de hoy, lo más importante para el club, y quizás lo que falló con Quique Sánchez Flores.

Profesionalidad

El Espanyol B ha conseguido la puntuación récord de la tercera división.

El primer equipo ha rendido mejor los últimos 5 partidos de liga que en los otros 71 partidos de proyecto.

Es evidente que es una persona que utiliza un método de trabajo que motiva e involucra a los jugadores en alcanzar los objetivos.

Por último , ambición

En los últimos 20 años, en la liga, cuando ya no nos jugábamos nada, la motivación de los jugadores brillaba por su ausencia.

Gallego tomó las riendas del equipo cuando , no nos engañemos , la liga estaba ya terminada para el RCD Espanyol, y en los partidos que menos nos jugábamos, es cuando el equipo ha demostrado más ambición y profesionalidad. Eso significa que los jugadores creen en Gallego y que este sabe inculcar ambición.

Los hechos están ahí Sr. Chen , y resultado de ello tiene usted los ingredientes necesarios para llevar a cabo la mejor de las recetas para el éxito de su proyecto para nuestra entidad.

Es usted un muy buen empresario Mr. Chen, y ahora le toca ser también un buen presidente del RCD Espanyol.

Nuestro hombre es David Gallego.

Charlie
Accionista del RCD Espanyol
Socio del RCD Espanyol y del RCD Espanyol Femenino

<< Tornar Fer comentari


 16/05/2018 'Propostes per a un club millor'
 10/05/2018 'Qué hemos hecho los pericos para merecer esto?'
 21/04/2018 'Cuidar el mejor patrimonio del Club, su gente'
 20/04/2018 'Nou fracàs a casa'
 16/04/2018 'El Purgatorio'
 14/04/2018 'Novament Tv3 ignora l'Espanyol'
 16/03/2018 'Més violència al futbol'
 23/02/2018 'Responc al sr. García Pont'. 'La solución: incentivos por objectivos'
 21/02/2018 'Harto de los insultos'
 05/02/2018 'Gerard Pique, o el provocador compulsivo'. 'Dues preguntes i una consideració'.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | ... | 11